Sunday, October 6, 2013

Made From Recycled Politicians 10/03/13  Dan Goodman, 1720 Como Ave SE, Minneapolis, MN 55414.  dsgood at iphouse.com or at gmail.com.  612-298-2354

Thursday October 3, 2013  Downloaded the final volume of the Child Ballads from Project Gutenberg.

      "O haud awa' frae me," she says,
      "I pray ye lat me be;
    I winna gang into your bed,
      Till ye dress me dishes three:                                
    Dishes three ye maun dress to me,
      Gin I should eat them a',
    Afore that I lie in your bed,
      Either at stock or wa'.

    "Its ye maun get to my supper 
      A cherry without a stane;
    And ye maun get to my supper
      A chicken without a bane;
    And ye maun get to my supper
      A bird without a ga';       
    Or I winna lie in your bed,
      Either at stock or wa'."

    "Its whan the cherry is in the flirry,
      I'm sure it has nae stane;
    And whan the chicken's in the egg,                               
      I'm sure it has nae bane;
    And sin the flood o' Noah,
      The dow she had nae ga';
    Sae we'll baith lie in ae bed,
      And ye'se lie neist the wa'."
Captain Wedderburn's Courtship

***Adult Children Anonymous meeting.

***Synaesthesia and Sexuality: The influence of synaesthetic perceptions on sexual experience
http://www.frontiersin.org/cognitive_science/10.3389/fpsyg.2013.00751/abstract

No comments:

Post a Comment